Vrátenie a reklamácia

Vrátenie tovaru

Ak Vám tovar nesedí, alebo sa vám nepáči - čo nás, samozrejme, mrzí -, môžete tovar vrátiť aj bez uvedenia dôvodu. Odstúpiť od kúpnej zmluvy môžete v súlade so Zákonom o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na diaľku, a to v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.

Tovar, ktorý vraciate, musí byť nenosený, nepoškodený, v pôvodnom stave so všetkými visačkami a pokiaľ možno v pôvodnom obale. V opačnom prípade budeme musieť primerane znížiť sumu vracanej čiastky o hodnotu vzniknutej škody. Súčasťou balíka s tovarom, ktorý vraciate, musí byť aj tento vyplnený formulár:

FORMULÁR NA VRÁTENIE tovaru

Tovar môžete vrátiť osobne na našu predajňu v Žiline alebo v Poprade, alebo zaslať poštou či kuriérom, spolu s vyplneným formulárom, na našu adresu, aj s uvedením nášho tel. č. a emailu (dôležité pre kuriéra a sledovanie zásielky, jej včasné a správne doručenie k nám!):

Famon, s.r.o.
Svätoplukova 4
010 01 Žilina
Tel.: +421 905 841 762
 

Peniaze vám vrátime najneskôr do 14 dní od nášho prevzatia balíka.

Viac informácií nájdete v našich Obchodných podmienkach.

Ak vám niečo nie je jasné, neváhajte a zavolajte nám na telefónne čísla +421 905 841 762 alebo +421 905 254 542 v pracovných dňoch od 08:00 do 16:00, alebo nám pošlite email na info@famon.sk

Reklamácia tovaru

Vyberáme pre vás tie najkvalitnejšie a overené značky. Napriek tomu sa môže stať, že sa na tovare, ktorý ste si u nás cez eshop kúpili, vyskytne chyba.

Postup pri reklamácii je v takomto prípade jednoduchý:

  • Reklamovaný tovar spolu s kópiou daňového dokladu môžete priniesť osobne do našej predajne v Žiline alebo v Poprade, ak sú pre vás predajne dostupné a vyhovuje vám to.
  • Druhou možnosťou je tovar zaslať poštou spolu s kópiou daňového dokladu a uvedeným dôvodom reklamácie na našu adresu, aj s uvedením nášho tel.č. a emailu (dôležité pre kuriéra a sledovanie zásielky, jej včasné a správne doručenie k nám!):
Famon, s.r.o.
Svätoplukova 4
010 01 Žilina
Tel.: +421 905 841 762
 

Nárok na reklamáciu si môžete uplatniť do 24 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru. Vašu reklamáciu riadne zaevidujeme a zodpovedne posúdime.

V lehote do 3 dní od doručenia vás budeme kontaktovať s vyjadrením, ako bola vaša reklamácia vybavená. V prípade, že bude potrebné zložitejšie odborné posúdenie chyby tovaru, sa lehota posúva na 30 dní. O všetkom vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky.

Pozrite si celé znenie Reklamačného poriadku.

Ak vám niečo nie je jasné, neváhajte a zavolajte nám na telefónne čísla +421 905 841 762 alebo +421 905 254 542 v pracovných dňoch od 08:00 do 16:00 alebo nám pošlite email na info@famon.sk

x