Vrátenie a reklamácia

Vrátenie tovaru

Ak Vám tovar nesedí, alebo sa vám nepáči - čo nás, samozrejme, mrzí -, môžete tovar vrátiť aj bez uvedenia dôvodu. Odstúpiť od kúpnej zmluvy môžete v súlade so Zákonom o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na diaľku, a to v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.

Tovar, ktorý vraciate, musí byť nenosený, nepoškodený, v pôvodnom stave so všetkými visačkami a pokiaľ možno v pôvodnom obale. V opačnom prípade budeme musieť primerane znížiť sumu vracanej čiastky o hodnotu vzniknutej škody. Súčasťou balíka s tovarom, ktorý vraciate, musí byť aj tento vyplnený formulár:

FORMULÁR NA VRÁTENIE tovaru

Tovar môžete vrátiť osobne na našu predajňu v Žiline alebo v Poprade, alebo zaslať poštou či kuriérom (v žiadnom prípade dobierkou!), spolu s vyplneným formulárom, na našu adresu, aj s uvedením nášho tel. č. a emailu (dôležité pre kuriéra a sledovanie zásielky, jej včasné a správne doručenie k nám!):

Famon, s.r.o.
Svätoplukova 4
010 01 Žilina
Tel.: +421 905 841 762
 

Tovar neposielajte späť formou dobierky, takto poslaný balík neprevezmeme!

Peniaze vám vrátime najneskôr do 14 dní od nášho prevzatia balíka.

Viac informácií nájdete v našich Obchodných podmienkach.

Ak vám niečo nie je jasné, neváhajte a zavolajte nám na telefónne čísla +421 905 841 762 alebo +421 905 254 542 v pracovných dňoch od 08:00 do 16:00, alebo nám pošlite email na info@famon.sk

Reklamácia tovaru

Vyberáme pre vás tie najkvalitnejšie a overené značky. Napriek tomu sa môže stať, že sa na tovare, ktorý ste si u nás cez eshop kúpili, vyskytne chyba.

Postup pri reklamácii je v takomto prípade jednoduchý:

  • Reklamovaný tovar spolu s kópiou daňového dokladu môžete priniesť osobne do našej predajne v Žiline alebo v Poprade, ak sú pre vás predajne dostupné a vyhovuje vám to.
  • Druhou možnosťou je tovar zaslať poštou spolu s kópiou daňového dokladu a uvedeným dôvodom reklamácie na našu adresu, aj s uvedením nášho tel.č. a emailu (dôležité pre kuriéra a sledovanie zásielky, jej včasné a správne doručenie k nám!):
Famon, s.r.o.
Svätoplukova 4
010 01 Žilina
Tel.: +421 905 841 762
 

Nárok na reklamáciu si môžete uplatniť do 24 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru. Vašu reklamáciu riadne zaevidujeme a zodpovedne posúdime.

V lehote do 3 dní od doručenia vás budeme kontaktovať s vyjadrením, ako bola vaša reklamácia vybavená. V prípade, že bude potrebné zložitejšie odborné posúdenie chyby tovaru, sa lehota posúva na 30 dní. O všetkom vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky.

Pozrite si celé znenie Reklamačného poriadku.

Ak vám niečo nie je jasné, neváhajte a zavolajte nám na telefónne čísla +421 905 841 762 alebo +421 905 254 542 v pracovných dňoch od 08:00 do 16:00 alebo nám pošlite email na info@famon.sk

x

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie